Marketing analytics

Wil je weten hoe je je digital marketingkanalen effectiever in kunt zetten? Krijg meer inzicht in de toegevoegde waarde per marketingkanaal door Web analytics & Tag management.

Wil jij je doelgroep beter leren kennen?

Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Het draait om de juiste content, opbouw van de pagina’s, technische staat van de site en heb je eigenlijk wel een goede call-to-action? Precies. We zien je tollen. Zo makkelijk is het niet.

Hoe doe ik dat?

Het proces

  1. 1

    Quickscan

    Op welke keywords is de site nu vindbaar? Welke keywords zijn interessant? Dit is de nulmeting.

  2. 2

    Keyword analysis

    Op welke keywords is de site nu vindbaar? Welke keywords zijn interessant? Dit is de nulmeting.

  3. 3

    Website audit

    Op welke keywords is de site nu vindbaar? Welke keywords zijn interessant? Dit is de nulmeting.

  4. 4

    Optimalisatie

    Op welke keywords is de site nu vindbaar? Welke keywords zijn interessant? Dit is de nulmeting.

  5. 5

    Bijna klaar

    Op welke keywords is de site nu vindbaar? Welke keywords zijn interessant? Dit is de nulmeting.

Nieuwsgierig geworden?

Plan een gratis 15 min advies

Plan een afspraak